Kantoor probeert u altijd zo goed mogelijk bij te staan tijdens de behandeling van uw zaak.
Het kan voorkomen dat u toch een klacht hebt over de behandeling van uw dossier. Uiteraard proberen we dan eerst in goed overleg met u alsnog tot een vergelijk te komen. U wordt hiervoor op kantoor uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek. Het kan echter voorkomen dat daarna nog geen oplossing wordt bereikt. U kunt uw klacht dan voorleggen aan onze externe Klachtenfunctionaris. De Klachtenfunctionaris van kantoor is de heer J.J.A.P. (Joost) van Breukelen, advocaat te Arnhem bij Van Breukelen Advocatuur. De Klachtenfunctionaris zal uw klacht in behandeling nemen, en u ter zake binnen uiterlijk 14 dagen een ontvangstbevestiging sturen. Het kan zijn dat u door hem daarna wordt verzocht uw klacht nader toe te lichten. Middels en na goed overleg probeert de Klachtenfunctionaris te onderzoeken of alsnog een vergelijk kan worden bereikt. Hij zal een Klacht voorts gedegen onderzoeken en daarna onafhankelijk beoordelen. Van deze beoordeling krijgt u uiterlijk binnen 4 weken na het indienen van uw Klacht een schriftelijk antwoord (bij voorkeur per email).
Mocht het voornoemde uiteindelijk geen uitkomst bieden, dan staat voor u de mogelijkheid open tot het indienen van een Klacht bij de Geschillencommissie Advocatuur welke is gevestigd te Den Haag.
Waar nodig zal naar aanleiding van een Klacht ook melding worden gedaan bij de Beroepsaansprakelijkheidsverzekeraar van kantoor. Op alle werkzaamheden van kantoor zijn Algemene Voorwaarden van toepassing.